Kontaktoplysninger

Mail: info@dinfoedselstavle.dk

Der ingen dumme spørgsmål, så skriv endelig til os, hvis du har et spørgsmål, som du ikke kan finde svar på.

Handelsbetingelser

Du kan finde vores handelsbetingelser på vores handelsbetingelser side.

Problemer med ordre?

Kundeservice sidder klar på mail til at hjælpe.

Hvordan tilføjer jeg mere til min ordre?

Du kan sagtens tilføje flere fødselstavler til din ordre, hvis vi ikke allerede har pakket og sendt din bestilling.

Hvis du vil have tilføjet noget til din ordre, skal du kontakte: info@dinfoedselstavle.dk.Husk at skrive dit ordrenummer samt varenummeret på det eller de produkter, du ønsker tilføjet.

Hvor er min pakke?

Når varen bliver afsendt, vil du modtage en e-mail om, vi har sendt din pakke samt en e-mail/sms fra DAO med dit track & trace nummer, så snart de har registreret forsendelsen.

Har du ikke modtaget dette track and trace nummer inden for 48 timer eller næste kommende hverdag, så kan du få dit nummer her 

Hvor lang leveringstid har i?

Hos Din fødselstavle har vi 3-5 hverdages levering fra du bestiller. Der kan dog forekomme ekstra leveringstid, ved Black Friday og jul.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse

Tjek først om ordrebekræftelsen ligger i din mails spammappe. Hvis du stadig ikke finder ordrebekræftelsen, kan du kontakte os på info@dinfoedselstavle.dk, så er vi i stand til at gensende ordrebekræftelsen og tjekke, om den indtastede e-mail stemmer overens med den du skriver fra.

Min pakke er væk - DAO har mistet den

Er din pakke registeret som klar til udlevering, men udleveringsstedet kan ikke finde den, skal du altid i første omgang kontakte DAO kundeservice per telefon på 72 33 08 50. Du skal oplyse dit track and trace nummer, da de vil undersøge, om de har anden information om pakken samt lede efter pakken.